Vigseln mellan Magdalena o Charlie ♥

Vilken härlig lokal Magdalena och Charlie hade valt för sitt bröllop och dop av Elsa, Orangeriet på Hovdala slott. Vitt, ljust och fint men dock lite trångt om utrymme för mig att smyga omkring och fotografera! Men måste säga ett stort tack till världens häftigaste präst! Hon styrde och ställde med alla så att jag skulle kunna få bra vinklar och möjligheter till bra bilder. Tog en paus i vigseln så att jag kunde klättra fram från platsen bakom kantorn, paus för att jag skulle kunna springa ner i gången för att få en bild när Magdalena ställde sig på "fru" sidan om Charlie osv. Och jag blev tilltalad och omtalad som fotografen :-) Som sagt hur cool som helst!
Här är några bilder från vigseln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0