Dop o Överraskningsbröllop

Vilken dag det blev!! Jag skulle få äran att fotografera lilla Elsas dop och var som vanligt lite pirrig i magen. Kommer på plats och möter Elsa, Charlie och Magdalena och jag kommenterar hur fin Magdalena är i håret. Jo säger Magdalena det är ju så att vi ska ju även gifta oss idag! Jag tappar hakan, ögonen tåras, jag får gåshud på armarna och det som tidigare bara var lite pirr i magen blev nu väldigt mycket mer pirr! Men åh vilket härligt pirr!!!
Magdalena och Charlie hade valt att hålla det hemligt för samtliga även mig, tack o lov hade jag all min utrustning med mig med extra batteri, extra kamera, vit filt, reflexskärmen osv. Det blev en härlig dag med måååånga bilder och här kommer några bilder innan alla förstår att det även är ett bröllop på dagens schema :-)
Och det kommer fler bilder det lovar jag!
Charlie ringer tjejen och killen som skulle sjunga och spela för att förbereda dom på att de var på ingång.
 

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt Svensson

Så fantastiskt vackra bilder du har tagit av underbara Magdalena, Charlie och lilla bedårande Elsa, skriver Elsas "Gammelmormor"

Svar: Åh tack så mycket! Fint motiv :-)
Malin Landgren

2013-06-20 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0