Gravidfotografering - Jessica

Igår kväll passade jag och Jessica på att smita ifrån barnen (obs! vi lämnade inte barnen ensamma) för att ta lite fina bilder i lite mer lugn och ro än sist. Lite bilder på bara Jessica och hennes fina mage. Sen blev det även lite mer lättklädda bilder inne när åskan och ösregnet kom, dock inte i lugn och ro längre. Det är tur man inte kan se på bilderna vad som händer runt om. Jessica försökte vara lite härligt avslappnad och posera för mig medans Anton stod och hängde mig i byxbenen, Emil och Viktor ville upp och hoppa i sängen, far/farfar/morfar/svärfar kom in för att hämta barnen och då kom även Gunvor och Magnus in så snart stod hela gänget och tittade och busade och rätt som det var ringde ju så klart även far/farfar/morfar/svärfars telefon mitt i alltihop. KAOS med andra ord men det blev några fina bilder trots allt, men väntar på ett godkännande från Jessica att visa dom här. Tills dess får ni några av bilderna vi tog utomhus på ägorna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0