Visst är dom lika?!

Tog ju lite bilder på Anton och Emil häromdagen som jag har lagt upp här på bloggen, utom en bild! Den är inte så smickrande för Antons del men när jag såg bilden slog det mig att jag har en bild på min tvillingbror Magnus som jag fick för mig var väldigt lik (alltså inte så smickrande för Magnus del heller :-)). Var tvungen att leta upp den och visst är dom lika varandra min bror och Anton? Det har jag tyckt ända sedan Anton föddes att han är lik min sida och jag håller nog fast vid det!
Magnus till vänster och Anton till höger

Kommentarer
Postat av: a cup of emilia

Ojj de var verkligen lika varandra :) Ja nu är jag tillbaka. Jag ska försöka bli bättre att uppdatera bloggen :) Ibland hamnar man i en liten "blocksvacka" :) Ha en fin helg! Kramar!

2013-01-12 @ 12:06:20
URL: http://www.acupofemilia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0