Då och Nu

Ahhh.... det var verkligen inte roligt men nu är det gjort. Jag letade upp samma kläder som jag har på en av mina målbilder för att ni verkligen ska se hur jag ser ut nu. Tycker det kan vara kul för egen del att se hur jag kommer att passa bättre och bättre i de där kläderna igen. Jag HATAR verkligen att vara med på bild och framförallt nu eftersom jag inte alls trivs med mitt utseende/vikt och visst ser jag väldigt avslappnad ut?!
 
Bläää.... japp.... här är bilden.... rodnar....
 
(70 kg vs 83 kg)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Äh du är jättefin! Du har ju nyss fött barn för Guds skull!

Svar: Tack Anna du är snäll du men... ja jag har precis fött barn och hade det bara varit kilon jag gått upp med Anton hade jag tagit det lugnt! Men de kilon jag gick upp med Anton försvann på ett kick. De som jag har kvar är sedan graviditeten med Emil och de lär jag få kämpa för att bli av med! men som sagt skyndar långsamt :-)
Malin Landgren

2012-10-17 @ 13:04:47
URL: http://alexanderocheleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0