Mira på Entré






(smygreklam ;-))


Kommentarer
Postat av: Jessica Borjo

Åh, så fina! På mitt lilla hjärta... Kan du lägga dem i dropbox eller det fungerar kanske inte? Var där fler fina av de du tog? Förresten, jag har gjort reklam för dig till en kompis. Hon pratade om att hon ville att någon tog fina bilder på hennes pojke och sambo. Då föreslog jag dig och gav henne en länk till din blogg...

2011-09-14 @ 19:06:53
Postat av: Malin

Absolut ska jag göra det, de kommer i din mapp under morgondagen :) Och ja där finns fler fina! Tack vad snäll du är, då hoppas jag att hon tycker mina bilder är fina och nappar!

2011-09-14 @ 19:49:10
Postat av: Jessica

Hmmmm skrev ett inlägg innan men det verkar ha försvunnit i cyberspace... I vilket fall:



Åh, så fina bilder! Mitt lilla hjärta... Går det att få de bilder du tog i går? Kanske i dropbox, om det är ok?



En kompis till mig nämnde idag att hon ville att någon skulle fotografera sonen och sambon. Jag nämnde då dig som förslag. Jag hoppas det är ok? Nu vet jag inte om det kommer att bli av men jag vet ju att du är duktig så jag tipsade om dig. Får se hur hon gör...



Tack för igår. Idag är jag mätt. Skönt! ;-)

2011-09-14 @ 21:21:40
Postat av: Jessica

Ah va fan. Nu är ju båda kommentarerna här. Tokigt. Äh, skit samma :-D

2011-09-14 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0