21:e december

Vi var och hälsade på Jessica, Olof och lilla Mira i lördags. Som vanligt lika trevligt och vi blev bjudna på så smarrig mat!! Och återigen blev jag så full i skratt, det skiljer ju 5 månader på Emil och Mira och ni ska tro att den skillnaden gjorde Mira otroligt frustrerad! Hon tyckte ju Emil skulle hänga med henne och leka men Emil som inte kan gå än satt ju kvar där han satt. Mira gjorde allt hon kunde för att han skulle resa på sig och följa med men det gick ju inget vidare. På bilden kan ni se hur Mira "säger till" sin mamma att hjälp mig, snälla! Och Emil tittar på mig bedjande och "säger" snälla kan du få henne att förstå att jag inte kan??? Fniss....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0