Inlämningsbilder vecka 4

Nu är jag inne på den 4:e veckan på min fotokurs på distans och denna veckan var det följande 3 bilder som skulle lämnas in:

Övning - Ta 3 bilder i olika ljusmiljöer


1. Ta en bild
inomhus utan blixt med glödlampor som ljuskälla


Här blev det en bild på min orkidée i brist på inspiration av något annat roligt att fotografera inomhus.

2. Solnedgång. Pröva med att
fota en solnedgång och använd olika vitbalans.


Här valde jag att ha solen bakom mig

3. Medljus. Pröva med att fotografera
någonting färgrikt i medljus (solen bakom ryggen).


Hittade dessa härligt höströda bär/frukter som stack ut i sin annars dystra omgivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0