Skomakarns barn

Idag av alla dagar fick jag för mig att jag tvunget skulle ta lite höstbilder på mina egna pojkar :-)
Kunde ju valt en bättre dag när för det första vi hade haft en bil så vi kunde åkt någon annanstans än hemma omkring. För det andra när pojkarna var på bättre humör än idag! Och så är det INTE lätt att ta bilder på Emil numera, han vill (precis som sin mamma) hellre ta dom själv! Han säger bara nej nej nej och vänder sig bort eller tittar ner. Och inte ville dom leka i löven som jag då hade tänkt mig. Uppmuntrade Emil dessutom med att kasta löv på lillebror Anton vilket han gjorde, men han kastade verkligen rakt på honom så hur fint tror ni att det blev??
Suck... får nog göra ett nytt försök igen en annan dag eller så är det verkligen som dom säger, skomakarns barn har dom sämsta skorna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0