Nöjd med mig själv!

Tog återigen en lång promenad idag. Jag föreslog för Caroline igen att om det var fint väder denna veckan skulle jag och Emil promenera hem till henne och fika. Eftersom jag har sagt det några gånger tidigare så svarade hon "att det tror jag på när jag ser det". Det skulle hon aldrig ha sagt eller jo det var jättebra för då kände jag att nu j-klar ska jag minsann se till att göra det! Så sagt och gjort idag bar det av till Viby med en påse kanelbullar (det är ju faktiskt kanelbullens dag så fick ju faktiskt unna mig det), det blåste som bara den och svetten lackade men jag tog mig både dit och hem totalt 10 km. Så nu sitter jag i soffan och myser med Emil och är otroligt nöjd med mig själv.

Det blev ju så klart några bilder med på vägen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0