9:e december

För exakt ett år sedan var det så här mycket snö. Jag fick den dumma idén att åka till min favoritplats Tosteberga ängar. Och det var jätte vackert men att gå omkring där i djup snö gravid och med foglossningar var inte det smartaste jag har gjort. Jag hade snö upp till knäna och såg inte var jag gick, trampade ner i kaninhål och föll handlöst framåt. Jag kan lova er, jag var helt slut när jag väl kom till bilen igen!! Men några fina vinterbilder fick jag med hem och detta är en av dem, en favorit i repris!


Kommentarer
Postat av: A Cup Of Emilia

Åhh vilken härlig snöbild :) De har delat av och renoverat det stora rummet och där finns ett tåg för de lite större barnen. Sedan i det andra rummet är det lite mer saker för de barn som är yngre. Barbacka är helt klart värt ett besök. Ebba älskar tåget :) Kramar Emilia

2011-12-09 @ 17:46:33
URL: http://www.acupofemilia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0