En härlig dag!

Jag o Emil hade ett underbart ögonblick innan idag som jag alltid kommer att minnas! Låter kanske knasigt men ett ögonblick som gjorde mitt hjärta så varmt och jag fick ett lyckobubbel i magen, vi satt på igelkottsspan! Att se Emil som tyst satt och iakttog och tyst smög med mig när igelkotten försvann i buskarna. Att se Emils fascination över detta lilla djur, underbart! Mitt upp i denna jakt blev jag så sugen på att hämta kameran och fotografera denna söta lilla igelkott. Frågade Emil om jag skulle springa och hämta kameran, jaaaaa svarade Emil halvhögt viskande ♥
Så jag iväg snabbt som ett skott för att hinna hämta kameran innan igelkotten tyckte han skulle promenixa iväg till en annan trädgård och jag hann! Fick några riktiga närbilder på sötnosen.
Emil kallade även på Anton för att han skulle vara med och spana. Emil är min lille hjälpreda med Anton. Han är så himla mån om honom, ser till att han inte stoppar in något i munnen, när munnen ändå är full med sand springer han och hämtar vattenflaskan för att spola munnen. Så idag har varit en dag där hjärtat nästan har svämmat över av glädje och kärlek till mina två små guldklimpar! En sådan dag när man snabbt glömmer alla andra jobbiga dagar när tålamodet tryter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0