Underbar brunch på Bäckaskogslott

Idag bjöd min underbare sambo Johan mig på brunch på Bäckaskogslott medan far och Gunvor passade pojkarna. Som Johan sa det kändes nästan som om vi var på date! Och vilken brunch!!! Mums fillibabba säger jag bara! Den var både lyxig, fräsch och fantastisk god och vilket "gottebord" på det sedan. Var bara tvungen att ta lite bilder, var tyvärr inte på hugget när brunchen började och faten med allt gott gott var orörda men så är det när munnen vattnas och magen vill ha ha ha. Men här bjuder jag på lite bilder och tror nog att även ni blir sugna. Det var första gången de serverade brunch idag men hoppas och tror att det blir fler gånger, det var en succé med alla bord fullbokade. Efter maten fick det bli en härlig och välbehövlig promenad i parken bland blommor och fåglar som kvittrade. Dagen blev inte sämre av att det dessutom var klarblå himmel och sol! En underbar brunch och dag helt enkelt!
Detta serverades idag:
- Pannkakor
- Sill
- Räkor med sjögrässallad och forellrom
- Marinerad kyckling med ceasarsallads tillbehör
- Kallskuret
- Äggröra
- Bacon
- Chorizo mini
- Rökt lax med gurk & äppelsås
- Potatissallad
- Frukter
- Bröd smör ostar
- Vitchoklad pannacotta med jordgubbar
- Choklad tryfflar
 
Återigen, jag kan varmt rekommendera att äta brunch på Bäckaskogslott! Fantastisk mat, trevlig personal och fina omgivningar!
 

Kommentarer
Postat av: Magda

Du borde visa dem bilderna! De är superfina och kanske vill de köpa dem? Mycket bättre än de som finns på deras hemsida ;)

Svar: Tack Magda :-) Jag har gett dom länken till min blogg och bilderna så de har sett dom och de tyckte dom var fantastiska, roligt!!
Malin Landgren

2013-04-28 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0