Lördagsnöje

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig! Började känna av min hals igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig och sedan blev det bara värre och värre under natten och imorse kunde jag knappt svälja. Skulle ju träffat ett par som ska gifta sig i augusti för att se om vi klickar och har samma idéer om hur vi vill att fotograferingen ska vara på deras bröllopsdag. Men den fick tyvärr skjutas upp av rädsla att ha dragit på mig halsfluss igen, vill ju inte smitta någon i onödan. Även kvällens träff med Anna, Oskar och Charlie fick ställas in både pga min hals och att lille Charlie hade vaknat idag med feber och hosta. Så... nu sitter jag istället och roar mig i Photoshop med lite actions. Tror jag har hittat en favorit eller vad tycker ni? Den typen av redigering passar ju långt ifrån på alla bilder men just de här på Emil i gungstolen tycker jag blev fina.
Det action jag använt heter Coffee.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0