Min kamp mot gravidkilona!

OBS! Detta är en fotoblogg och kommer så förbli men för mig är det bästa sättet att få motivation att se mig själv på bild! Letade fram två bilder som får bli mina målbilder, här väger jag runt 70 kg, har inte tränat på ett tag så är sådär lagom vanlig. Når jag bara nästan dit lovar jag att aldrig mer klaga på att jag är tjock!
Ska ställa mig framför kameran imorgon (ahhh fasar!!!) så att jag har en bild på hur jag ser ut idag och sedan kommer jag med jämna mellanrum lägga upp bilder på min förändring och väg tillbaka till mitt "vanliga" jag. Jag är jätte lycklig över mina två små underbara killar och är jätte tacksam över min kropp som har fixat detta men nu vill jag få tillbaka orken och rörligheten igen så att jag kan leka som jag vill med Emil och Anton. Just nu känner jag mig som en flåsande elefant!
Jag har 13 kg kvar till mina målbilder och jag har satt den 8 augusti 2013 som dagen med stort D! Skynda långsamt får det bli eftersom jag så länge jag ammar inte kan göra några större förändringar med kosten utan "bara" "träna/motionera.
 

Kommentarer
Postat av: Victoria @ MY HAPPY HOME

Hej, jag kikar in här, hittade hit via Daniella Witte.
Precis som du älskar jag att fotografera och drömmer om att starta eget. Målet är FA-skattsedel nästa år...
/Kram Victoria

2012-10-16 @ 21:18:16
URL: http://miramollymalee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0