Pysslat lite hemma

Sytt tre kuddfodral enligt http://jennyshus.webblogg.se/2008/august/kuddfodralsbeskrivning.html (tack för tipset Jessica!!), målat om ett skåp och bytt handtag/knoppar. Tyvärr har jag ingen före bild men det var i ek och hade metallhandtag. Jag blev supernöjd men behöver stryka till tyget och rätta upp dörrarna sen är det klart!
På skåpet står det en virkad grön bil som jag köpte till Emil på Humlalyckan, ett underbart ställe som jag varmt kan rekommendera för lunch, fika eller shopping!








(som sagt måste stryka tyget och rätta dörrarna!!)


(jag kommer nog att köpa fler, fanns som polisbil och röd bil också)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skitsnyggt! Hade du tyg till skåpet hemma? Eller du åkte och köpte? Det blev jättesnyggt med kuddarna. Brunt och grått passar faktiskt riktigt bra med varandra... Och fällen ser ljuvlig ut! Kram

2011-09-17 @ 16:02:14
Postat av: Malin

Tack jag är jätte nöjd :) Japp jag hade ett par gamla gardiner som jag klippte till, hade för mig att dom låg och skräpade när vi gick på IKEA. Ja brunt och grått är inte tokigt alls. Fällen är ljuvlig!! Kram

2011-09-18 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0